Чому саме Reggio Emilia?
Реджіо-педагогіка – свого роду філософія виховання, виникла в 20 столітті в Італії і через кілька десятиліть отримала визнання у всьому світі.
Творець Реджіо-педагогіки – італійський педагог і психолог Лоріс Малагуцці, який вважав, що у кожної дитини від природи є «сто мов», щоб виразити себе, і завдання дорослого – допомогти дітям використовувати свої пізнавальні можливості.
Головні методи в Реджіо-педагогіці: проєктна дослідницька діяльність, багато творчості, навчання через навколишнє середовище і співпрацю педагогів з дітьми.
Ми говоримо: треба не опуститися до дитини, а піднятися до неї. І це в прямому і в переносному сенсі.
В дошкільному віці так важливо віддавати перевагу творчості, розвитку допитливості, цікавості і навичок дослідницької діяльності.
Тому, ми спираємося на 7 принципів філософії Реджіо Емілія:
В нашому садочку кожна дитина сприймається, як сильна, здібна особистість з багатим потенціалом. В СвітлоFor Kids педагоги допомагають дитині розвивати свої здібності, проявити себе та свою індивідуальність, щоб в майбутньому стати вільною і успішною особистістю.
«Малюк – творець самого себе. Якщо дати дитині можливість спостерігати, слухати, а потім втілювати,- ми побачимо, що вона здатна реалізувати себе на 100 мовах».
Л. Малагуцци
Ми допомагаємо дитині розкрити потенціал, щоб відчути свій особистий шлях до самовираження.
Ми створили гармонійне мульти-сенсорне середовище та врахували естетичний аспект організації оточення. В СвітлоFor Kids не виокремлюють внутрішній простір дитячого садочка від зовнішнього, тому природні матеріали також є засобами для гри і навчання.
Основою проєкта є мрії, фантазії та інтереси Дитини. Ми заохочуємо дітей висловлювати найфантастичніші ідеї і допомагаємо трансформувати їх в будь-яку активність, допомагаючи один одному. Кожен проєкт надає для Дитини художній, науковий або практичний досвід, який допоможе сформувати якості успішної особистості.
Життя в нашому садочку сповнене родинними цінностями, неочікуваними сюрпризами та творчіми провокаціями, які доповнюють традиції нашого садочка та роблять розвивальні проєкти яскравішими.